God fortsättning

Igår var det så dags att fira in det nya året hos bröderna Stjärnebring. Det blev en lyckad tillställning med lagom att dricka (åtminstone för min del) och mycket prat och skratt. Tyvärr blev folk mer och mer onyktra ju längre kvällen led och till slut såg huset ut som ett bomnedslag. Lider med de som städar idag.
Jag begav mig hemåt runt 04:00, hämtade hunden hos mamma först.
Idag har vi bara mysigt, Aragorn och jag. Han ligger under filten bredvid mig i soffan och jag kollar på Tre män och en baby :D Jag har avnjutit en kebabtallrik och den obligatoriska colan. Det blir lugnt här idag, i morgon är det dags att jobba, klockan ringer kl 06:00. Jobbar två dagar sen är jag ledig ända till lördag 9/1.

Har ni avlagt några nyårslöften, förresten? Jag själv skulle behöva avlägga flera st, t.ex:

1. Gå ner i vikt
2. Börja träna
3. Sluta röka
4. Sluta skicka fylle-sms

Men, man kan ju inte börja leva sitt nya hälsosamma liv när det är helg, eller hur!? Så det får vi ta på måndag :D

Nu skulle det sitta fint med ett bad om man haft ett badkar, men det får bli en varm dusch istället.

Gott nytt 2010 på er alla.

Kram Tessan och Aragorn


Kommentarer
Postat av: cicci

Gott nytt år vännen =).

Hoppas verkligen 2010 blir ett bättre år...

Kram från oss

2010-01-04 @ 10:54:05
URL: http://cizziandesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0