Given the dog a bone

Har precis ätit tacogratäng, det är ju fredag :D Hunden har fått ett ben, skrattade åt honom när han skulle bära hem det från affären. Jag vet inte hur många gånger han slängde det på marken och skulle rulla på det. Det blev många stopp på vägen. Sen springer han ut i trädgården och släpper det i den djupa snön och vägrar hämta det, så det var ju bara att pulsa ut i snön och hämta det åt honom. Som vanligt iförd gympadojor. Blev lite blött om fossingarna.
Idag har jag gjort ett gästinhopp på andra skiftet. Lika trevligt som vanligt även om det var mkt att göra för en del och Linda var arg som ett bi på den bristande framförhållningen vår planeringsavdelning har. Efter jobbet handlade jag lite och gick hem och tog en tupplur i soffan. Det blev ju bara tre timmars sömn i natt eftersom jag jobbade sent igår kväll.
När jag vaknade tog jag en promenad till affären igen, glömde ju självklart vissa grejer.
Sen har jag bara tagit det lugnt, tvättat lite och fixat mat.

Natten till idag har hunden spenderat hemma hos sin "husse". Det var väldigt tomt när jag kom hem igår kväll. Men E försäkrade att han haft det bra hos honom, och det tvivlar jag inte på. Det var första gången han var hos E och Aragorn är ju väldigt skeptisk till nya miljöer. Speciellt hala parkett/tarkettgolv. Men det hade gått bra.

I morgon ringer klockan klockan sex. Sen väntar 13 underbara timmar på min underbara arbetsplats... Och det är Jennis sista helg, vet inte hur jag ska överleva utan henne. Alla mina favoriter flyttas eller är mammalediga. Tråkigt kommer det bli! Vi ska gotta oss ordentligt under denna helgen, blir nog mat från Pallas atena och mycket gott fika. När Jenni slutat på helgerna blir det väl knappt någon fika. Hon är ju fikadrottningen. Och Angelica är fikaprinsessan ;-)

Ha nu en trevlig fredagkväll.

Kram!

//T

Kommentarer
Postat av: Annica

Hej vännen! du har fått en award av mej, se min blogg för mer info :)



kram kram

2010-02-01 @ 16:57:28
URL: http://apieceofcake.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0