Går på långhelg

Idag har det varit superstressigt på jobbet, allting strulade! Jag kom inte i fas förrän runt tolv och då hade jag ju bara två timmar kvar. Men det positiva är ju att jobbdagen gick fort.
Annica och Nova har varit så gulliga och gått med hunden idag. Annica berättade att Aragorn och Nova har en ganska ömsesidig "hård" kärlek till varandra. Nova "klappar" Aragorn och han svarar med lite knuffomkull :D De har något speciellt de där två.
Efter jobbet följde jag med Annica och Nova till stan. Nova skulle fotograferas till Firarhörnan i Jp, hon var ju måttligt road kan jag säga. Fastän tant Tessan stod bakom fotografen och spelade pajas. Sen blev det en tur till Systemet och, hoppsan, en bag in box hoppade ner i min korg. Dricker ju inte så mycket så den kommer räcka läääänge.
Efter systemet blev det obligatorisk tur till Eko. Köpte lite småkrafs, strumpor, värmeljus och servetter. Sen gosade och busade jag mest med Nova, min favorittjej!
Sen var det hem och ladda för Hv-LHC. Det blev ju tyvärr förlust idag. Men det är många omgångar kvar.

I morgon är det akademisk högtidsceremoni för lillebror. Sen ska jag fixa naglarna och gå på stan en sväng. På kvällen kikar jag ev förbi Kristoffers examensfest.
På lördag förmiddag kommer ev Anna och Meija förbi, det ska bli så kul. Det var så länge sedan jag träffade henne, och Meija har jag inte ens träffat än. Skamligt.
På eftermiddagen blir det ju då hockey. Rasmus har laddat för detta hela veckan, han har redan bestämt att han ska ha sin Hv-tröja och Hv-mössa. Men han ville ha något mer... Så han funderade en stund och sa sen till Annica "Mamma, kan man ha med sig Hv-tandborsten" Det är ju klockrent!

Nu blir det promenad med hunden och sedan sängen.

Trevlig helg!

//T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0