En ny dag

Idag känns allting mycket bättre även om saknaden ligger tung. Idag har jag varit och hjälpt mamma plocka ner hennes julgran och så blev jag bjuden på ugnsstekt falukorv och potatismos. GOTT! Sen var jag och Fredde och hämtade hockeybiljetterna till matchen mellan Hv-Skellefteå i morgon.
Gick sen hem och tog itu med disken, det ska bli så skönt att få diskmaskin snart. Diska är verkligen jättetråkigt! Nu sitter jag och slappar i soffan medan vovven ligger och snarkar som en gris bredvid :D Snart blir det en promenad i vinterkylan. Det är skönt om man bara klär på sig ordentligt. Hoppas jag får med mig Annica med. Det är skönt att ha någon att prata med ibland när man är ute och rör på sig.

Ha en bra onsdagkväll. Själv längtar jag till The real housewives of New Jersey som börjar kl 21:00 på femman. Jag är ju en dokusåpanörd av rang!




Kram//T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0