En lugn lördag

Idag har det inte gått i många knop. Har tagit det lugnt och bara varit.
Igår jobbade jag och på kvällen var jag hos Tobbe och Annica en sväng. Det blev kycklingwok, en massa vin och goda skratt. Det var välbehövligt! Gick hemåt runt 00:30.
Idag har jag varit uppe hos mamma och ätit vitlökssoppa och vitlöksbröd, stinker nog en hel del nu! Till soppan tog vi oss varsin nubbe, den värmde gott.
Sen gick jag hem och diskade och slängde i en tvätt.
Var så himla sugen på att hitta på någonting ikväll, men när jag väl kom hem så tappade jag helt suget för det och det blev helt enkelt myskväll i soffan.
Har kollat på Benknäckargänget (för femte gången) och nu slöar jag med Ghost ship. Den har jag bara sett en gång tidigare :D

       

I morgon ska jag jobba extra mellan 9-15:30 och efter det ska jag och Annica besöka solen. Det får bli sängen tidigt i morgon eftersom jag börjar jobba kl 06:00 på måndag. Den tråkigaste veckan, tur jag bara gör en sådan vecka i månaden. Det blir en kort vecka för mig och mamma för på fredag är vi lediga och ska fira brorsans Akademiska högtidsstund som det så fint heter. Jag är så stolt över dig, Kristoffer!

Annat inplanerat nästa vecka är träning, klipptid, veterinären och eventuellt hitta på ngt kul med Gunilla nästa lördag.

Nu är snart denna lördag slut och jag ska gå en promenad och sen får det bli sängen med en bra bok.

Kram

//T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0