Burr!

Nu är det riktigt kallt ute, men det är bara mysigt. I natt har det kommit närmare en halvmeter snö, det riktigt vräkte ner när jag gick till jobbet igår kväll och när jag skulle gå hem kl 04:00 var det ju inte plogat någonstans knappt. Fick pulsa ordentligt genom snön, i bara gympadojor!



Så här såg det ut i Tenhult ca 04:30, ganska öde :D

Sen var det raka vägen till sängen, släppte bara ut lilleman så han fick kissa.
Vaknade ca 14:00 och drog mig lite i sängen eftersom jag visste att jag skulle få gå ut och skotta snö. Men jag pälsade på mig och gick en långpromenad med vovven och sen skottade jag av hela parkeringsplatsen.

 Aragorn "hjälpte" till :-)

Sen har jag mest slappat idag. Jag och Annica gjorde en utflykt till solariet. Idag testade vi en gammal favorit, fd Purple Tan, numera Bronze. Men jag måste säga att Open sun and good looks på Österängen är bäst om än ganska dyra.
Sen har jag rensat ut lite gamla kläder som jag aldrig kommer använda igen och gjort rum för nya i min "walk-in"
Nu sitter jag och kollar på Karate Kid, en klassiker. I morgon ska jag på fack och skiftmöte på jobbet. Roligare kan man ju ha det!

Ha en bra onsdagkväll!

Kram//T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0