Att testa något nytt.

Har ju känt, sen jag blev singel, att mitt liv går lite på sparlåga och har fastnat i gamla hjulspår. Så idag när jag låg hemma i soffan och gjorde det jag vanligtvis brukar göra (slappa) så kom jag på något.... Började leta lite på nätet efter olika kurser. Först tänkte jag på fotografering, något jag varit intresserad av sen skolan. Gick en kurs sista året på gymnasiet och det var jättekul. Men jag har ingen bra kamera i alla fall så jag letade vidare. Till slut fastnade jag för.....trumvirvel.... Salsa. Dansen alltså. Skickade iväg ett sms till Annica som en ren chansning och frågade om hon ville följa med och hon blev överlycklig och ville absolut följa med. Så fr.o.m 3 feb och 14 veckor framöver ska det skakas rumpa som aldrig för. Ay caramba!

//T


Se hela bilden                 

Kommentarer
Postat av: Anna

Lycka till! Kommer säkert att vara skitkul!

Kram

2010-01-12 @ 21:00:45
URL: http://annaisismyname.blogg.se/
Postat av: Annica

Ser verkligen fram emot detta!! Ska bli sååå himla kul! Nyttigt för både kropp o knopp!



kram

2010-01-13 @ 11:28:51
URL: http://apieceofcake.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0