Ännu en helg

Har kommit och gått... I fredags var det dags för Kick off med jobbet.  Vi skulle sitta hos mig och ladda lite först så städning stod ju på schemat då. Linda, Jenni och Malin kom hit direkt efter jobbet och lånade duschen. Det blev ett himla spring i badrummet och det luktade så gott och fräscht av fräscha, piffiga tjejer :D Sen gjorde även Gunilla, Ida R, Andreas, Ida H, Angelica och Cicci oss sällskap. Stackars Andreas var ensam kille med undantag för Henke som gjorde ett litet inhopp och kollade till min värmepanna.
Sen bar det av till Le Trotoir. Det bjöds på vin när vi kom och så minglade vi lite. Maten var väl sådär tyckte jag, men som vanligt var jag mer intresserad av drickandet. Att jag aldrig lär mig. När vi fått nog av arbetskamraterna gick vi vidare till Karlssons, ett litet inhopp på Velvet och en sväng på O´learys.
Fick åka med Gunillas dotter, Helena, hem. Det tog sin lilla tid eftersom vi skulle lämna Ida mitt ute i skogen på hemvägen.
Var sen allmänt seg igår, tog det bara lugnt hela dagen eftersom jag skulle jobba på natten. Kl 20:00 började jag. Hinner vara på jobbet i ca två timmar innan jag gör en liten störtdykning i en trappa bakom en maskin och gör illa handleden och slår i huvudet. Stannade så länge det gick men handleden svullnade upp ordentligt och till slut kunde jag inte greppa någonting så jag gick hem.
Idag har jag också bara tagit det lugnt, gick en långsväng med hunden så han fick röra på sig (och jag med för den delen) Ikväll gjorde Fredde mig sällskap i soffan. Vi kollade på säsongsstarten av underbara I en annan del av Köping och satt och tjatade lite. Vi beställde även Hv-biljetter till torsdag.

I morgon ska jag och mamma till blomsteraffären och beställa blommor till min fd svärmors begravning som är på tisdag. Det kommer nog bli jobbigt och jag har gjort valet att inte gå på den p.g.a diverse anledningar. Men jag saknar henne väldigt, väldigt mycket!

Det blir även träning i morgon.

Ha en härlig vecka!

Kram //T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0