Vilken hemsk vecka

Jobbar ju som bekant förmiddag denna veckan istället för att vara ledig. Och förmiddagsveckan är en riktig helvetsvecka! Jag menar, det är ju inte mänskligt att gå upp klockan fem. Jag är helt färdig på eftermiddagarna. Och idag har min mage levt ett eget liv... Men det hjälper inte att klaga, och nu är det bara två morgnar kvar denna veckan sen är det äntligen helg igen :D

Just nu är jag i full gång med att försöka spara lite pengar så jag kan åka på semester i sommar. Det skulle vara trevligt att fira min födelsedag på varmare breddgrader. Men det är ju 7 månader till dess så förhoppningsvis kan jag spara ihop lite stålar. Efter jag betalat mina skulder förstås!



I morgon ska Annica överraska mig och Linda med något välbehövligt för välmåendet. Det låter ju onekligen spännande! Nyfiken i en strut är jag nu!

Kram på er!

//T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0