Välmåendet som kom av sig

Idag skulle vi ju fått en överraskning för välmåendet av Annica men den j**** kräksjukan satte stopp för det. Annica och Nova ligger hemma, knockade av denna enormt onödiga sjukdom. Fast vilka sjukdomar är nödvändiga?
Så idag kom jag av mig helt, kom hem och diskade och körde igång dammsugaren. Sen fixade jag lite mat och somnade en stund i soffan.
När jag vaknade tog jag en långpromenad med vovven. Det var hur skönt som helst.

Nu kollar jag på Vinterspelen på femman. Felix Herngren är ju så förbannat jobbig! Och inte ett dugg rolig. För att inte tala om Gunde Svan. Kan ingen få tyst på människan? Men Hasse Brontén duger ju att titta på :D

I morgon är det kort dag på jobbet. Underbart!

Nu ska jag ta en dusch och gå och lägga mig!

Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0