Snö snö snö och serviceanda.

Okej, let´s face it. Våren kommer inte komma i Januari hur mycket vi än längtar efter den. Och jag vill ju definitivt ha snö och kallt än regn, rusk och blask! Men nu varnar de för att en snöstorm kommer dra in under kvällen. Jag känner lite att det räcker med snö nu. Men det kanske bara är jag?

Igår var ju jag och Annica och solade. Annica stod och matade in pengar i automaten medan vi pratade när hon märker att inget händer. Hon har väl stoppat i 45 kr tror jag. Hon försöker trycka på returknappen men inget händer. Till slut får hon låna mitt solkort och det funkar. Det är inte första gången det strular på "vårt" solarie. Växelautomaten har ätit upp 120:- för oss. Denna gången fick jag nog och ringer journumret man ska ringa när det blir några problem. Kommer bara till svararen (på ett journummer?!) Lämnar i alla fall ett meddelande om vad som hänt.
Idag på morgonen får jag ett sms från dem där de beklagar problemet och säger att vi ska få varsitt solkort laddat med 150:- Och det är ju helt okej men jag tycker att det tillhör god serviceanda att ringa personen ifråga och beklaga problemet.

Nu ska jag alldeles strax ordna något att äta. Har varit på långpromenad med Aragorn och suttit i telefon med Folksam.

Ha nu en fortsatt bra tisdag.

Kram

//T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0