Måndag igen.

Så var denna jobbhelg över. Det har gått jättefort och vi har haft riktigt roligt. Igår kväll var vi så trötta jag och Jenni att vi skrattade konstant. Och det är ju bra :D Det var Jennis sista helg på ett tag och det firade vi med att äta grekisk bricka från Pallas Atena. Det smakade ljuvligt.  Jenni har även bjudit på hembakta Kärleksmums och Linda gjorde också ett fikabesök. Alltid lika trevligt. Men jag kommer sakna Jenni, nu blir det bara sniglarna kvar.
Idag har jag varit med mamma och mormor och handlat. Vi skulle bara till Ica maxi... Jovisst. Det blev Eko och Blomsterlandet också. Besöket på Eko var i och för sig lönande för jag upptäcker att Annicas och mina favoriter Salta balkar har gjort ett efterlängtat återinträde i sortimentet.
Jag skulle inte handla så mycket mat men min mormor däremot... Suck. Hon gjorde säkert 85 varv i fruktdisken. Sen hade hon vääldigt svårt att bestämma sig för vilka disktrasor hon skulle ha, hon ville ha några som var mörkare i färgen för då syns inte smutsen lika väl... Eh, va?! Nog för att jag älskar min mormor men jag hoppas verkligen inte jag blir sådan när jag blir gammal...
När jag kom hem satte jag upp lite talgbollar till fåglarna, diskade, dammtorkade, dammsög och lagade mat. Denna gången lyckades jag OTROLIGT bra med vitlökssoppan. Det var så gott att det blev en extra portion. Nu kommer jag väl stinka i flera dagar, men det var det värt.

Nu ska jag och Annica till Gran solarias.

Kram på er!

//T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0