Har en crazy men världens bästa familj!

Igår bestämde jag och mamma att vi skulle ha en myskväll och då måste man ju givetvis åka till Eko och köpa godis och annat smaskens. När vi står i kassan frågar mamma om vi ska hälsa på moster och Uno när vi ändå är i stan. Ja, det kan vi ju göra sa jag, så sagt och gjort.
Vi blev sittande vid deras köksbord och tjatade en stund. Vi pratade om allt mellan himmel och jord och av någon anledning kommer vi in på Minttu. Rätt var det är häller Lena upp en rejäl jäkel av denna dryck till mig. Själv sitter hon och smuttar på en Marinella (tror jag det hette) och Uno på en öl. Vi sitter där och pratar och skrattar och det blir bara mer och mer dricka för alla parter förutom för lilla mamma som kör. Har nog inte skrattat så mycket på länge, det blev spontandans, kramar och musiken blev bara högre och högre.

 Moster

 "morbror"

 Minttu


 Dansglada

 Spontandans

 Systrarna Nygren

Det blev en mycket lyckad eftermiddag med god mat och kanske lite för mycket att dricka (men va fan, man måste vara lite spontan då och då) och en jättemysig filmkväll med mamsen.
Det blev ingen pubkväll, Uno, men jag sparar de pengarna till nästa helg då det blir en sväng på krogen. Tack! Puss!!

Idag har jag haft en lite organisationsdag här hemma. Fick min diskmaskin igår och måste möblera om lite i köket då för att hunden ska få en ordentlig matplats. Och så har har jag rensat och sorterat i "kaos-skåpet" där jag bara slängde in allt jag inte visste vad jag skulle göra med när jag flyttade in.

Nu ska jag fixa lite att äta och fortsätta min organisering

Ha en underbar söndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0