Fullspäckat

Idag har jag jobbat hela fyra timmar. Det var ytterst påfrestande ;) Efter jobbet har jag lagat mat och nu har jag slått rot i soffan. I morgon kommer E kl 7. Vi ska åka till tippen och slänga en massa grejer. Kl 9 kommer Linda och Jenni och hämtar mig och ev Angelica, då ska vi åka till stan och julklappsshoppa och luncha. Sen ska jag möta upp mamma för ytterligare shopping och besök på Ica maxi. Sen ville Daniel jag skulle klippa honom men det får jag se om jag hinner. Ska hem och förbereda lite för Paddlige-festen jag ska ha på fredag. På fredag jobbar jag mellan 9-15 och sen blir det raka spåret hem och städa och fixa lite. Kl sju väntas Paddligan göra entré. Då ska vi umgås, äta och dricka gott sen ska vi in till stan och dansa lite.
På lördag tänkte jag försöka komma upp tidigt då Daniel ska flytta, måste va lite snäll och hjälpa honom. Hinner vi kör vi några lass härifrån också.
På lördag kväll är vi bjudna till Linn och Marcus på lite julfest och sen går vi säkert ut en sväng efter det också.
Så det är fullspäckade dagar som väntar. Men det gillar vi!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0