Vardagen är här igen

Nu är jag inne på min andra jobbvecka. Är fortfarande skiftkoordinator fram till dess Sebbe kommer tillbaka från semestern. Denna vecka jobbar jag eftermiddag och daghelg. Det är inte fullt lika mycket att göra på eftermiddagarna men det finns att göra hela tiden. Idag har Jenni jobbat med mig, som tur är för annars var det inte en enda rolig människa på jobbet idag...
På fredag är jag ledig. Då vill Annica att vi ska åka till Ullared. Vilket jag tycker låter som en alldeles utmärkt idé. Har inte jättemycket pengar över denna månaden men det är kul att bara komma iväg på en liten utflykt. Sen ska vi planera lite tårtfyllning till min 30 årsfest samtidigt (eller över ett par glas vin på kvällen)

I helgen som var har jag och Aragorn spenderat all vår tid hos Daniel. I fredags var vi hos Annies föräldrar (Annie och Jonathan var husvakt) och satt och pratade lite och tog det allmänt lugnt. Lördagen innebar sovmorgon, vilket behövdes efter förmiddagsveckan. Sen var vi på Sova, Sängjätten, Biltema och Ikea. Vi lagade lite mat och städade och pyssalde lite. På kvällen kom Gunilla och Mette och vi tog ett par glas vin. Sen åkte vi till Velvet och tog ett par öl där. Det blev tidig hemgång, vilket var väldigt skönt för det innebar att vi var pigga på söndagmorgonen. Daniels föräldrar var uppe och hälsade på och bjöd oss och Annie och Jonathan på Chilli thai. Sen blev det ännu ett besök på Ikea. Är lite stolt över mig själv, två besök på Ikea och det enda inköpet var en packe värmeljus och några skålar till Daniel.

Nu ska jag ta en dusch, en promenad sen blir det sängen för att läsa ut Welcome to the jungle.

Bjuder på lite bilder från sommaren....

 Fulla o goa i Laholm

 Jag och mina underbara tjejer!

 Annica och Linda

 Bada är toppen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0