Vad har man i huvudet egentligen??

I morse när jag vaknat låg jag och gick igenom vad som behövde göras inför kalaset i morgon. Då fastnade jag på tårtan. Har ju bett Annica att göra en glutenfri eftersom mormor har glutenallergi. Då slår det mig att Maria, brorsans tjej, är laktosintolerant. H-VETE! Fick tag i Annica och som tur är hade hon inte lagt ihop tårtan än så jag fick rusa till affären och köpa laktosfri grädde. Men på vägen till Annica kommer jag ju på att det är smör i tårtbottnarna! Gaaah!! Så nu måste jag ju försöka lösa detta så Maria kan få lite fika när hon kommer också.
Fortsättning följer...

 Förra årets födelsedagstårta, bakad av Annica.

Besök hennes blogg för information om hur du beställer en smaskig tårta till just din högtidsdag!

http://annicake.blogspot.com/

Kommentarer
Postat av: Annica

Vilken tur att jag gör mina bottnar utan smör så Maria kan mumsa tårta hon oxå :)

2010-08-18 @ 20:05:50
URL: http://annicake.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0