Nu kommer mörkret

Nu är hösten på väg. Det känns. Inte min favoritårstid då jag inte gillar när det blir mörkare och mörkare även om jag älskar när naturen sprakar i alla fantastiska färger. Än så länge är det ju ganska varmt ute, varmt och fuktigt. Men på kvällarna tycker jag det blir kyligare för var dag som går.

 Denna bilden är sen förra hösten. Tycker den är jättefin!

Idag har jag bara tagit det lugnt, pysslat lite hemma och promenerat med Aragorn.
Linda och Tess kom och hälsade på medan Tim tränade fotboll. Aragorn och Tess sprang runt som idioter i trädgården, så söta är de tillsammans. En kritvit och en kolsvart jycke.
Sen har jag bara myst med lite tända ljus och kollat på The big bang theory.
I morgon ska jag eventuellt hälsa på Linda i Målen. Annars ska det städas och fixas lite inför kalaset.

Snart dags att sova. Sweet dreams.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0