Ledig!

Nu är den "underbara" 58 timmarsveckan över. Har jobbat daghelg nu i helgen. Det gick ganska segt fastän vi var elitgänget (minus Jenni) men det var väl pga värmen. Fast tack och lov för man jobbar med så goa vänner, annars hade helgen aldrig tagit slut!
Nu är jag ledig t.o.m fredag kväll, då går jag på natt kl 18:00 och slutar 07:00 sen har jag tagit ledigt på lördagnatten för jag ska fira min övergång till de 30...
Så denna veckan är fullspäckad. Det ska städas, fixas, handlas mat o kläder, bakas och lite annat smått och gott. På torsdag är det kalas för släkten, tur jag inte har så stor släkt. Det hade nog blivit trångt annars. På lördag kommer Daniels föräldrar hit på eftermiddagen på lite kaffe, sen är det fest för mina härliga vänner på kvällen. Underbara dagar väntar!
Om en stund ska jag och mamma åka in till stan och köpa till lite stolar till mitt bord. Fick bordet och fyra stolar i julklapp för tre år sen. Redan på juldagen gick den första stolen sönder (vi hade en ganska vild fest i huset) Och de andra är lite repiga och fula (stolarna funkar inte väl med nitar på jeansen) Mio har som tur är erbjudande på stolarna, man får köpa 4 stolar till priset av tre.



 Här syns tydligt hur repiga och fula de blivit.
Sen ska vi handla lite grejer till festen på lördag när vi ändå är i stan.

Idag på förmiddagen var jag ute och promenerade med nästan hela fam C. Tobbe har börjat jobba igen så han var inte med. Nova var på sitt absolut topphumör, eller inte... Ojoj, vilket humör man kan ha fast man är så liten.

 

Nu ska jag fortsätta ösa musik och tvätta. Samtidigt som jag rensar ur kläder ur garderoben. Sen ska jag bara njuta av ledigheten.






Kommentarer
Postat av: Ida Tolshagen

Då kanske vi kan ses och te en promenad i veckan! jag är också ledig..

2010-08-17 @ 08:58:22
URL: http://oxov.blogg.se/
Postat av: Tessan

Ja, det kan vi göra. Vi kan ju höras av.

2010-08-17 @ 19:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0