Idag är jag trött

Det här med att gå upp klockan fem, det är inte min grej. Visst, det är skönt att komma hem tidigare på eftermiddagen än sent på kvällen, men det spelar ju ingen större roll när man däckar i soffan så fort man kommer hem. Hade tänkt ta en långpromenad när jag kom hem för att undvika att somna men vädret tillät inte detta. Så jag somnade helt sonika i soffan. Sov väl en och en halv timma.
Denna vecka är jag skiftledare på jobbet. Får springa runt och hålla koll på att allt går, vad som ska gå och vilka som ska jobba. Jobbigare än jag trodde, speciellt med tanke på att kommunikation på vår arbetsplats är en bristvara...

Men nu ska jag laga lite mat i alla fall. Pasta med soltorkade tomater och basilika. Namnam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0