Underbart!

Våren börjar verkligen komma till sin rätt. Solen skiner, krokusar och snödroppar blommar i trädgården och grannbarnen hoppar studsmatta, åker kickboard eller cyklar. Jag älskar det!

Jaha, vad har hänt i helgen då...? I fredags var jag och Linda på Hardcore Superstar i Huskvarnaparken. Det var skitkul, synd bara att det blev så många öl... Efter konserten åkte vi ner och mötte upp Micke och Svärd på Pipes of Scotland. Det var supertrevligt. Jag gav upp runt halv två och då åkte jag hem till Daniel. Stackaren fick utstå fylledravel från mig så han gick och la sig på soffan. Stackaren.

 Hardcore Superstar

På lördagen åkte jag hem och vilade upp mig lite för på kvällen skulle vi fira Maria på Anna-Gretas. Vi träffades hemma hos brorsan och Maria på en liten drink innan vi skulle äta, de bor ju precis vid Västra torget så det är ju inte långt att gå till Anna-Gretas sen. Det var verkligen en kanonkväll. Vi fick träffa Marias familj för första gången, de var verkligen trevliga och lättsamma. Konversationerna flöt på hur lätt som helst och maten var jättegod! Daniel följde inte med för han kände sig fortfarande inte pigg så han körde på oss istället. Vi sa att vi ska gå dit och äta bara han och jag någon gång.

 Bror och Maria

Idag har vi bara söndagsmyst. Promenerat, köpt god frukost, lagat god mat och bara tagit det lugnt. En perfekt söndag!

 Älskling gosar med älskling



Nu ska jag bara ta det lugnt för jag ska jobba i natt :(

//T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0