Jag blir så förbannad

Idag var E ute med Aragorn när jag jobbade. Ännu en gång blir han attackerad av en hund som bor lite längre ner på gatan. Inte den som han bråkade med för ett tag sedan, men denna hunden har attackerat honom en gång tidigare. Båda gångerna var hunden lös i trädgården och E gick med Aragorn i koppel. Han bara rusar ut på gatan och attackerar. Denna gång får Aragorn sår runt ena ögat. Funderar allvarligt på att polisanmäla dem, men tänkte att jag ska gå och ta ett snack med ägaren först och se vad han har att säga...

Idag har det varit toppenväder! Satt ute i trädgården och gottade mig en stund, sen gick jag in eftersom några snorungar smällde smällare och Aragorn blev livrädd! Ingen bra dag för honom idag... Somnade en halvtimma i soffan sen gjorde jag världens godaste köttfärssås!
Nu ska jag städa lite innan det är dags för soffan.
I morgon blir det stan med mamma och moster och på kvällen drar SM-finalen igång. GO HV!!!!!

//T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0