Gött mos!

Har precis varit ute på långpromenad med Aragorn och Annica. Hur jäkla gott som helst. Det är lika mysigt att träffa Annica varje gång, henne kan man prata om allt med. Love you!
Sov till halv två ungefär idag. Var ganska seg när jag gått upp så det gick inte i många knop. Handlade lite och gick hem och tvättade ett par maskiner och vek lite tvätt innan det var dags att träffa Annica.
Efter promenaden nu har jag städat hela lägenheten. Det är så himla gott när det är gjort och man kan sätta sig i soffan med gott samvete, vilket jag gjort nu!

Nu ska jag ringa Daniel <3

//T

Kommentarer
Postat av: Annica

Alltid lika mysigt att träffa dej med gullet!! Idag blir det ny promenad! :) puss

2010-04-13 @ 16:57:16
URL: http://annicake.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0