Fredag!

Idag har jag jobbat mellan 06-12, det gick snabbt och smärtfritt. När jag kom hem gick jag till Ica med hunden. Där mötte jag Linda. Hon frågade om vi ville följa med hem till henne och det ville vi ju såklart. Vi satt i solen i två timmar medan hundarna sprang och lekte, det var helt jäkla underbart! Skrattade så gott åt hennes dotter Maja. Hon satte sig och kissade i buskarna och Aragorn blev väldig nyfiken på vad hon gjorde och sprang dit för att kolla. Då ropar Maja. "Mamma, han var nära att äta upp min mus!" HAHA!! Sen när hon ska dricka upp sin cola flyger en fluga in i hennes näsa, PANIK!! Skrattade så jag höll på att dö.

 HÄRLIGT!

Sen skjutsade Linda hem oss för hon skulle ändå lämna Tim´s cykel i Tenhult. När jag kom hem städade jag och slängde in en tvätt. Nu ska jag snart hoppa in i duschen och sen ska jag och Aragorn åka in till Daniel i stan. Första gången för Aragorn hos Daniel, undrar hur det går, har köpt ett ben så han blir nog nöjd. Hunden alltså ;-)
I morgon är det Hundens dag i stan. Vi går nog ner och kollar läget där, sen åker vi hem till mig och kollar på hockeyn och på kvällen är det fest hos Micke.
Kommer bli en toppenhelg!!

//T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0