Det känns så rätt!

Jaha, då har ännu en helg gått. Usch vad fort det går!
I fredags åkte jag och Aragorn in till Daniel i stan. Aragorn var något skeptisk till bussåkandet, men det gick bra. Inne i stan mötte Daniel upp oss vid Rådhusparken, sen gick vi hem till honom. Det blev en riktig långpromenad, det var jätteskönt. Aragorn kände sig som hemma hos Daniel, det var inga som helst problem och då pratar vi om en väldigt kräsen jycke. Resten av fredagkvällen spenderades i soffan med kycklingtacos och film.
På lördagen gick vi upp tidigt och gick ner till stan. Det var Hunden i City då och det tänkte vi kolla in. Det var inte så mycket att ha tyckte jag så vi bestämde med Daniels bror, Annie och Daniels mamma att vi skulle fika hemma hos Daniel. Så vi knallade hem igen, motion fick vi i alla fall :)
Daniels mamma köpte mackor från Mackmakeriet, de var kanongoda!

Senare på eftermiddagen tog vi tåget hem till Tenhult och kollade på hockeyn. Skönt att Hv vann även om det satt lite långt inne...
Sen gick vi upp till Micke som hade födelsedagsfest för Finta. Det var en jättetrevlig kväll, trots att Niclas fick åka ambulans efter en vurpa på "dansgolvet" som resulterade i ett brutet nyckelben...

Idag sov vi länge, sen beställde Daniel chips och vitlöksdipp till frukost. Och vem fick gå och handla det? Jag. Jäkla latmask. HAHA. Sen har vi bara legat och myst i soffan hela dagen. Det känns så skönt att umgås med honom. Naturligt och okomplicerat. Han är öppen, snäll, ödmjuk, rolig, smart och inte rädd att ta för sig. Han är helt enkelt toppen och han gör mig väldigt, väldigt glad. Och jag är jätteglad att jag träffat honom! Sen ska man väl inte ropa hej men man måste våga lita på sina känslor ibland.

Nähä, bäst att ta det lite lugnt. I natt är det jobb som gäller.

//T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0