Blöt guldfest.

Kom hem från den stora staden nyss. Det var ju dags att fira våra hjältar som stavas HV71. Det blev en blöt, kall sammankomst men riktigt bra stämning kunde Jönköping i alla fall bjuda på.
Laddade upp med Påskmust hemma hos brorsan, sen gick vi ner på stan för att möta upp Daniel och Maria.
När festligheterna var slut åkte jag och Daniel hem till honom för att tina upp. Sen kom mamma och plockade upp mig efter hennes "syjunta"
Och nu håller jag på att förbereda lite mat för i morgon. Ska skämma bort min pojkvän med lite god mat. Det blir basilikakyckling och antingen potatisgratäng, potatissallad eller ugnsstekt potatis, har inte bestämt mig än... Men det hinner jag ju bestämma till morgondagen, kycklingen ska ändå ligga i marinad hela natten.

Nu blir det True Blood för hela slanten.

//T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0