Åååh, så gott!

Har för en stund sedan bevittnat Hv71 när de gjorde den mest makalösa vändning jag sett på länge. En stund in i andra perioden ligger de under med 0-3 mot Djurgården. Men det blå tåget reser sig och ångar fram till 3-3. Nä det är sex minuter kvar av tredje perioden gör Djurgården 4-3 och hoppet sjönk en gnutta igen... MEN då kommer Oscar Sundh till Hv´s räddning och dunkar in 4-4. Förlängningen är ett faktum, naglarna är nerbitna till knogarna och Daniels ben vill liksom inte vara stilla utan skakar som asplöv... Efter en suverän tekning 3 min in i fjärde perioden stormar Martin Thörnberg fram och sätter 5-4. JAAAA!!!! Lyckan är total. Hv kan avgöra på Hovet på lördag... Jag jobbar för fullt med att försöka få ngn att jobba halva mitt pass på lördag eftermiddag för den matchen vill jag för allt i världen inte missa! Känner någon från jobbet sig manad så RING MIG! Lovar att bjuda på en puss i så fall!

Läste just att DIF portat Hv´s supportrar på lördag. Det luktar dåliga förlorare lång väg!! Man kanske inte ska döma andra efter sig själva era j-la 08:or. Sämre supportrar än Dif´s får man leta efter!

Nu ska jag gå och lägga mig. I morgon blir det en lugn fredag med AW på Karlssons ev. Ska ju upp tidigt på lördag och jobba.

GO FOR GOLD HV.
FORZA HV, ALE ALE!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0