Tankegångar

Idag har det ju varit helt underbart ute. Tog en långpromenad med vovvi i skogen och bara njöt av solen. Sen har jag pysslat lite här hemma och bara varit, det är ganska skönt att vara det ibland. Kl kvart i sex var det dags för träning. Idag var det ett nytt pass, Bodycombat. Riktigt intensivt och skitkul! Det känns i armarna nu vill jag lova =) När jag kom hem hade Annica messat, hon ville vi skulle åka och sola. Det hade jag ju inget emot. På vägen in berättar hon att de hade förklarat för Rasmus att vi skulle sälja huset. "Var ska de flytta då?" frågade Rasmus. "De ska flytta till varsin lägenhet" får ju Annica förklara, "men de kommer ju komma och hälsa på båda två"... Då hade Rasmus funderat en stund och frågat: "Men, kommer de på mitt nioårskalas?" Till saken hör ju att han fyller i juli! Sen hade han frågat vem som får Aragorn, ska vi ha delad vårdnad om honom som grannarna har om sina barn? Är ungar inte alldeles för härliga ibland!! Älskar hur deras tankegångar går ibland och att man inte ska underskatta deras intelligens eller förmåga att ta till sig vad vi säger.
I morgon ska jag måla lister och fixa här hemma och på kvällen blir det nog ett step-pass. Hoppas det är lika fint väder i morgon så man kan gå en långis i morgon med.

Apropå att vi ska sälja huset, idag kom det en gubbe med några ungar och ringde på dörren och ville komma in och titta. Jag tycker det är jättefräckt att göra så. Särskilt som det står att de ska respektera säljarens önskemål och ta kontakt med mäklaren för visningsdatum och sådant. Han var iofs väldigt trevlig men jag tycker inte man gör så. Tyckte det var lite jobbigt faktiskt, för det blev så väldigt påtagligt att jag ska sälja mitt (vårt) hus! Känns lite i hjärtetrakten ibland.

Nu ska jag titta på Rock of Love som jag spelat in.

Kram

//T


 Aragorn i solen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0