Sjuk....igen!

Ligger i soffan, har åkt på någon jäkla förkylningsgrej igen. För jäkla surt, kände mig hängig hela helgen, men eftersom jag inte var sugen på att bara sitta hemma i lördags följde jag med Anneli o co till stan en sväng. När jag kom hem kände jag mig riktigt, riktigt dålig. Tog tempen o mycket riktigt 39,2 graders feber. Kröp ner i sängen med en Panodil o en Ipren i kroppen och somnade på studs! Vaknade innan klockan jag ställt för vi skulle till Ullared ringde av att jag hostar som en idiot, till slut hostar jag så mycket att jag spyr, mmm, va trevligt. Skickade ett mess till reskamraten och ställde in min medverkan i roadtrippen. Det var inte alls särskilt poppis att jag inte kunde följa med, en resa till Ullared botar tydligen febern på två röda sekunder. Lika bra att jag blev sjuk om man ser det från en sida, behöver ju egentligen alla pengar till möbler och annat när jag ska flytta.
Är hemma från jobbet idag med, har världens huvudvärk och ont i kroppen. Aptiten har försvunnit helt (!) och jag ska lägga mig under filten och vila en stund nu.

Kram

//T

Kommentarer
Postat av: cicci

Nej är du sjuk =(.

Hoppas du blir frisk snart, tråkigt att du missade Ullared =/.

Krya på dig

kram från oss

2009-09-28 @ 13:15:14
URL: http://cizziandesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0