Satans jä... luftrör

Idag har det stått STÄD på schemat. I morgon är det visning så huset måste ju fixas till perfektion. Källaren sopades, uteplatsen skurades, och inne kan man äta spagetti från golvet. Men allt detta damm som sopades undan i källaren har nu hamnat i min hals istället. Har fått en hosta som inte är av denna värld, det känns som jag andas genom ett sugrör och det gör ont i bröstet. Det är inte ett dugg kul! Men va fan ska man göra. Jag gör det bästa av situationen i alla fall, kollar på Mamma Mia och dricker lite cola. Känns lite bättre då i alla fall.

Igår var jag och mamma på Tenhults möbler och kollade, hittade en skitsnygg soffa, en underbar säng och en urläcker byrå. Notan för detta skulle gå på ca 18.000, och det har jag ju på fickan...Inte!
Men det var ju kul att titta i alla fall.
Senare på eftermiddagen åkte jag och Annica till A6, köpte ett par svarta byxor till begravningen som jag även kan ha på lördag. Jag har ju inte berättat vad jag ska göra på lördag än! Det ska spelas paintball! Och ätas, drickas och festas! Ska bli skitkul. Men får att återgå till tidigare ämne... I morgon är det begravning för Emils farfar alltså, kl elva. Sen hem och fixa lite till innan visningen kl fem, sen efter det är det kalas för lillebror. Hektisk dag! De två första punkterna på agendan är ju inget vidare kul men kalas är ju alltid roligt!
Efter A6 styrde vi kosan mot Gran solarias ;-) En skön eftermiddag!

På söndag blir det en liten tur till Ullared. Annica tycker vi ska åka klockan sju på morgonen. Är ju inte särskilt pigg på detta om jag ska ut på krogen på lördag.... får väl ta det lite lugnt. Men SJU?!

Nu måste jag gå en promenad och rensa rören lite.

Kram

//T

Kommentarer
Postat av: Annica

Var glad att jag inte tänkte mej kl 6 så vi är där när det öppnar!

Som sagt, endast vatten (ja okej då COLA) efter kl 23 och sen får du ju snarka i bilen ner.. :)

2009-09-24 @ 17:15:44
URL: http://www.apieceofcake.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0