Ohnineohnineohnine

Men herregud vad jag misskött denna bloggen då! Ska skärpa mig, lovar.
Här händer väl inte så mycket, vi håller på att fixa det sista innan vi kan sätta ut huset på marknaden, är lite tapeter, lister och annat som måste fixas. Men det ska vi nog hinna med så vi kan flytta snart. Jag kan flytta redan 1 november om jag vill, och det är väl det jag strävar efter men jag måste ju veta att huset blir sålt. Kan stå ut med dubbla hyror en eller två månader... Längtar verkligen efter att flytta, jag har hittat min DRÖMlägenhet och det ska bli underbart att flytta dit!

Idag har jag varit inne i stan en sväng, köpte mig ett par nya Puma-sneakers. Äkta sådana den här gången och inte som den skiten jag köpte på Tradera. De var verkligen värdelösa! Nä, riktiga i skinn ska det va! =) Var inne på Iems med och frossade i allt möjligt fint. Höll på att få krupp så mycket fina saker hade de. Där blir det mycket shoppat när jag flyttar kan jag säga! Idag fick jag nöja mig med att dregla lite. Sen åkte jag och Annica till Eko och solariet.
Efter det blev det soffan och Sverige-Malta och nu kollar jag på Project Runway från i eftermiddags... Har blivit en riktig serie-junkie. Hem till Gården, Lipstick jungle, Hemsökta hus, Top Model, Project runway, Idol, Cheaters är bara några av serierna jag tittar på. Herreminje, get a life Therese!

I helgen ska jag nog gå ut med Linda, hon kom hem från Turkiet idag, har saknat henne! Tänkte höra om några fler vill följa med. Vi har inte bestämt dag än bara.
Har förresten (nästan) slutat röka. Har rökt 4 cigaretter på 10 dagar. Är faktiskt lite stolt över mig själv. Fast det lär jag väl sumpa i helgen om vi ska ut och dricka lite öl... Nåja, den dagen den sorgen.

Nu ska jag softa i soffan.

Kram

//T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0