Meningslöst

Sitter och tittar lite på tv, Rock of love med Bret Michaels, och inser att särskrivningen nästlat sig in hos översättarna också. Detta är något av det fulaste jag vet. Det heter inte:

Jätte dåligt
Morgon dagen
Sjuk sköterska
Cykel banan

Och något som nästan är ännu hemskare är när man skriver allt i en mening utan punkt eller kommatering!

Idag har jag varit på stan jag köpte en tröja nu ska jag hem och laga mat sätta mig i soffan och titta på tv. Herregud!!

Det här är jättelöjligt, men det är något jag verkligen stör mig på. Sen är jag inte på något sätt något geni vad gäller detta. Jag sätter nog inte alltid alla punkter och kommatecken korrekt men jag använder dem i alla fall!

Och när jag ändå är igång, de här tecknena" " heter citationstecken, inte situationstecken!


Ha en bra måndag! =)

//T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0