Lite kan bli mycket...

Idag bad mamma mig följa med henne till stan för att fixa hennes Boxer som har krånglat. Inga problem sa jag.
Så vi åkte in till stan och in i en affär och fixade detta. Sen frågar hon om jag hinner följa med henne till A6, hon skulle bara in i en affär och köpa en grej. Och jag hade ju ingen brådska så det gjorde jag gärna. Väl på A6 säger hon att hon måste in på apoteket med. Okej säger jag, då går jag in i Telenors affär så länge och kikar på nya mobiler, min gamla sjöng definitivt på sista versen. Får vänta lite på att killen ska bli färdig med en kund. Under tiden hinner mamma bli färdig och kommer även hon in. Killen blir färdig med sin kund och koncentrerar sig på oss. Jag säger som det är, min mobil suger, kan jag få en ny? Visste att jag kunde förlänga mitt abonnemang tidigast den 16 sep, alltså i övermorgon. Men jag tänkte ju om man viftar lite med ögonfransarna kanske de kan vara snälla och göra ett undentag ;-) Och det var ju inga problem.... Vad har jag tänkt mig för telefon frågar killen. Tja, sa jag, en med touchscreen tänkte jag ju.... Så det slutar med att jag går därifrån med en IPHONE! Jäääj.
Till råga på allt lyckas han övertala mamma att skaffa en ny mobil med, en som hon kan ta kort och ta emot mms vilket hon inte kunnat tidigare. Han var nog nöjd med sin dag!

Nu ska jag lära mig denna telefon med. Blir till att sitta och pilla lite ikväll...

Nu blir det bodycykling!

Ha en härlig måndag!

//T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0