Hängig

Idag är jag lite hängig, hade feber och ont i kroppen i natt. Nu känner jag mig lite piggare, sitter i soffan under täcket med datorn i knät och dricker cola. Vissa dagar kan jag inte stå emot begäret. Lite surt att missa allt kul vi skulle gjort i morgon =( Förhoppningsvis är jag pigg så jag kan åka till Ullared på söndag i alla fall.

Nu märks det verkligen att hösten är här. Det är kallt i huset och värmen måste på, har tänt en massa värmeljus mitt på ljusa dagen för att få upp tempen några grader. Hjälper inte särskilt mycket dock... ;-)
Löven börjar skifta färg, det är ju så underbart vackert. Kanske det enda positiva med hösten enligt min mening, förutom just att tända ljus. Jag vill ha ljus, värme och sol! Jag blir riktigt deppig när det är mörkt nästan dygnet runt. Kanske får dra iväg på en resa till solen i vinter. Kan verkligen behöva det, få lite energikickar för att inte duka under för mörkret under de kommande månaderna.

Nu måste jag masa mig till affären.

Ha en härlig kväll

//T



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0