Fruarna i Hollywood!

Har kollat på Hollywoodfruar. Maria Montazami måste ju vara definitionen av en blåst, blond, korkad bimbo! Men hon är säkert snäll.... Till skillnad från hennes medstjärna i detta program, Anna Anka. Ja, jag vet, alla stör sig på henne och det har varit så mycket skriverier hit o dit om denna människa men jag måste få spä på det hela lite. Är hon elak, eller är hon en bara en stark kvinna? Hon är säkert en mycket stark kvinna, vilket man nog måste vara i Hollywood men herreminje! Har man inget bättre för sig än att skälla på trädgårdsmästaren och spendera 100.000 dollar på ansiktsbehandlingar o dyl (bortkastade pengar om ni frågar mig, hon är ju ful som stryk) Jag har alltid fått lära mig att man inte ska skryta om sina tillgångar. Inte missunnar jag någon pengar, rikedom eller ett bra liv. Men lite ödmjukhet kan man väl visa?!

Ikväll har det även varit Elitserie-premiär. Hv visade ju exakt var skåpet ska stå med bortaseger, 2-6 mot Linköping. Underbar premiär!

I morgon ska jag in till stan med Annica. Ska köpa lite kläder till torsdag då det är begravning. Det är även visning på huset och ev kalas för lillebror på kvällen. Hektisk dag, håll tummarna att det är många som är intresserade av huset så det blir lite budgivning!

Nu ska jag fortsätta titta på Roast på Berns

Kram

//T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0