Blir så trött på mig själv

Nu har jag ju iofs blivit sjuk men jag har tappat träningslusten lika fort som den infann sig. Har i och för sig tappat lusten för det mesta det senaste. Det är tur man har så underbara vänner som man kan prata och hitta på roliga saker för att distrahera tankarna med. Har börjat planera lite för min framtid för, let´s face it, jag är snart 30 år och vad har jag åstadkommit i mitt liv? Ska snarast möjligt ta tag i KÖRKORTET. Vill söka nytt jobb och det är ju en fördel att ha åtminstone B-kort då. Jag vill resa också. Jag vill åka till USA igen. L.A, N.Y, Miami, New Orleans, San Francisco... Kanske ska ta Mc kort med då när jag ändå är igång, tänk att åka genom USA på motorcykel =) Sen vill jag besöka Italien, England, Skottland, Irland, Island, Grekland, Brasilien mm mm. Nån som vill hänga med? Resesällskap är välkommet. Enda villkoret är att vi inte blir charter-Svenssons. ;-) Får ta med ex-svägerskan som är soldyrkare av lika stor rang som jag själv till något soligt varmt land. Annica, älskar dig!! Tack för du finns.

Om tre veckor är det dags att tatuera mig, längtar! Min vän Anneli ska göra det nästa vecka, en skrift på latin blir det för hennes del. Blir nog fint!

Ha en fortsatt trevlig måndagkväll!

//T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0