090910

Idag har det ju varit toppenväder!  Har inte direkt njutit av vädret förutom de obligatoriska promenaderna med vovven.
Vi har varit och handla lister och sånt till huset. Skitkul! Eller inte...
Nu har jag slagit mig ner i soffan en stund.
I helgen blir det att åka och kolla på lite möbler och sådant. Hittade en soffa i Mio katalogen som jag bara föll pladask för, men man kan ju åka runt och kolla lite i fall det skulle finnas en liknande billigare soffa för Mio är ju inte det billigaste möbelvaruhuset... Behöver också köpa tv, dvd, soffbord och lite annat smått och gott. Vill ju ha en ny säng men det får vänta, den jag har nu får duga så länge.
Sen blir det ju utgång någon av dagarna. Det blir lugnt för min del men det är ju kul att komma ut och träffa folk. Jobbar inte förrän nästa fredag så jag har lite tid att göra, whatever =)

I morgon fyller söta lillebror år. Försöker luska ut när han ska ha sitt kalas, måste ju köpa present till honom!
Måste sätta mig och ringa alla vänner som hört av sig det senaste, har inte brytt mig om telefonen på ett tag. Vilket är en stor grej då jag är bunden till min mobil ;-) Jag har inte glömt er och tack för ni hört av er! Ni vet vilka ni är. Puss!!

Nu blir det en dusch och en promenad

Kram

//T


 Soffan jag fastnade för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0