Zero immunförsvar

Igår vaknade jag med feber, ont i halsen och hela magen full med utslag. Jippie. Ringde vårdcentralen men de hade ju givetvis inga tider kvar. Fick vänta till klockan blev fem och ringa jourcentralen istället. Fick då en tid kl sju. Jag och mamma åkte in. Fick sitta och vänta en halvtimma. Sen tog de prover i halsen men där var jag "ren" Men utslagen var nässelutslag pga av något virus i kroppen. Fick en vedervärdig kortison-shot (är det inte Minttu är det ju inte värt att dricka) och en allergitablett. Idag har de nästan försvunnit, febern är borta men jag har en jäkla hosta.

Igår var det äntligen premiär för Desperate Housewives, Mike gifte sig med den rätta tycker jag, vad tycker ni? Ikväll är det dags för ännu en premiär, Bonde söker fru. Då blir det att bänka sig framför tv´n igen.
Om två veckor är det dags för tatuering, tjohoo!
Och om lite mer än fem veckor är det dags att flytta, längtar verkligen!

Nu ska jag fixa lite spagetti och köttfärssås!

Kram

//T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0