Vackert väder och hundbus.

Idag har det ju varit toppenväder om än lite kallt, men det är ju i den riktningen vi går nu så det är ju bara att finna sig i. Gick en långpromenad med Aragorn på förmiddagen, brukar gå förbi lägenheten och kika lite, får en boost varje gång jag går förbi. När promenaden var avklarad gick jag hem och skulle städa på övervåningen, då pajar dammsugaren. Typiskt när vi skulle få gäster på kvällen... Det var ju inte mycket att göra åt saken. Sen ringde Anneli och ville vi skulle gå en sväng med hundarna och det var jag ju sugen på men visste inte när de nya husägarna skulle komma, men de ringde strax efter jag pratat med Anneli och sa att de skulle komma efter klockan sex så då hann jag ju promenixa. Gick en ganska lång sväng som avrundades med en cigg utanför Anneli. Sen gick jag hem och satte på lite fika till de nya ägarna som skulle komma och hälsa på. De hade med sig barnen så de skulle få se hur det såg ut och få välja rum osv. Lilltjejen fastnade för Aragorn och det var ömsesidig kärlek vid första ögonkastet så de busade på som de allra bästa kompisar. Hon ville stanna kvar när de andra skulle åka hem. Aragorn somnade som en stock efter allt bus och alla kakor hon stack till honom =)

Nu har jag tittat på Bonde söker fru och ätit potatis och purjolökssoppa. Kanske myser med en film innan det är dags för sängen.

I morgon ska jag och mamma gå på Hv-Södertälje. Kul!





Kram

//Tessan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0