Soffpotatis.

"Det är dags för fredagsmys" my ass heller! Sitter i soffan, ensam hemma...igen. Det är mörkt ute (därav bitterheten) och jag kände inte direkt för att gå hem till någon och smitta dem med min höstdepression.
Idag har jag sålt mitt hus, känns ju sådär. Men det är ju inte länge kvar till jag flyttar så jag får väl vara nöjd ändå.
Väntar på Aet, hon skulle komma förbi på den obligatoriska fredagsciggen. Sen ska jag gå en sväng med jycken, kanske går ner och hälsar på Fredde på jobbet en sväng när jag ändå är ute och rör på mig. Han jobbar hela natten, stackaren.
I morgon ska jag ju som sagt gå och titta på hockey, ta ett par öl och äta lite god mat. En heldag! På söndag kommer Erik hit, vi ska träffas på en promenad sen blir det kanske en film eller något. Kul, han är alltid rolig och lite knäpp, han kan garanterat få mig på bättre humör.

Har suttit och pysslat med Iphonen ikväll. Äntligen har jag rett ut hur man för över musik från datorn till den, wow, vilket geni jag är! Riktigt bra ljud är det i den också, kanon om man vill spränga bort jobbiga tankar. Laddade i mycket Metallica, Volbeat, Manowar och lite annat smått och gott.

Aj, har fått en finne på hakan...

Måste slänga i en tvätt innan jag går och lägger mig, E tvättade ett gäng tvättar igår men han tog inte med allt. Mest hans tvätt... Schysst!

Har börjat fundera på om jag är glutenallergiker. Har haft jätteont i magen när jag ätit bröd och pasta de senaste dagarna. Jag hoppas verkligen inte jag är det, pastaälskare som jag är. Men det kanske är värt att kolla upp. Eller så kan det ju bara vara så att magen protesterar mot allt som händer runt omkring mig just nu. Eller så är det svinis! Usch!

Men herregud, Therese, du har ju en hel bag-in-box i kylen som inte ens är öppnad! Hmm, det får nog bli ett glas vin innan sängen. Lär väl inte gå och lägga mig än ändå..

Med hösten och vintern kommer också torra läppar. Och läppglanstokiga jag kan rekommendera läppbalsamen från Agatha Ruiz De La Prada. Kommer i flera goda smaker, min favorit är Kiwi! Smakar och doftar jättegott och hjälper givetvis mot torra läppar. De finns att köpa på Kicks och Åhlens. REKLAM =) De är inte särskilt dyra heller.

 Kiwi, längst upp till vänster. Me likey!

Ett annat favoritmärke vad gäller hudvård och smink är Lumene. Väldigt bra grejer som inte kostar skjortan!

Men nog med smygreklam nu. Hoppas Aet kommer snart för Aragorn börjar bli otålig och vill nog gå ut och göra sina behov. Det kan inte vara lätt att vara hund. Inte få göra sina behov när man vill utan måste vänta på att matte ska orka gå ut ;-) Snacka om att vara styrd! Fast hur skulle det se ut att vi hade en massa lösa hundar ute på gatorna?

Ha en härlig helg!!

//T

Kommentarer
Postat av: cicci

Skönt att ni fick sålt huset i alla fal =). Men hur mår du då?? Måste vara jobbigt. Du ska veta att jag tänker på dig.Vi måste ses snart tycker jag.

Massor av kramar

2009-10-03 @ 10:01:37
URL: http://cizziandesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0