Ishockey och stalkers.

Ikväll har jag och kära mor varit och tittat på Hv71-Södertälje. Det var en långsam och trög match till en början, fastän Hv fick ett mål ganska snart in i matchen. Andra perioden var en sörja medan tredje perioden var en höjdare. Slutresultatet skrevs till 4-2. Bra jobbat, HV.
Men inte vann jag på Halva potten idag heller...
Hela arenan kryllade av människor med insamlingsbössor för diverse välgörande ändamål. Kände mig förföljd! Men som tur är kunde jag smälta in och gömma mig i folkmängden och kände inte ett uns av dåligt samvete =)

I morgon ska jag eventuellt hem till Annica och baka cupcakes. Beror på när jag vaknar och går och lägger mig. Vilar ju en stund på eftermiddagen då jag börjar jobba kl 18:00 och jobbar till 07:00 på lördag morgon.

Nu ska jag titta lite på tv innan det är dags att sova.

Kram!

//T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0