Fejkad sol!

Idag var det dags för jobb. Kändes underbart när klockan ringde kl 05:10 (ana den drypande sarkasmen) särskilt efter att ha sovit sammanlagt ungefär en timma. Men som tur var var det en ganska lugn dag på jobbet. Fick höja musiken rejält i iphonen för att jag inte skulle somna. Efter jobbet var det bara att bege sig hem för att ge sig ut på promenad med vovven. Detta skedde i härligt höstregn... När E kom hem åkte vi till Eko och köpte hundmat och sen tog vi en sväng förbi solariet. Skulle köpa mig ett nytt solkort men den jäkla automaten funkade inte, den snodde mig på en tjuga! Katastrof!
Nu sitter jag i soffan och bara tar det lugnt. Känns i kroppen att man jobbat hela dagen. I morgon är det kort dag, slutar klockan tolv. Sen ska vi vara hos mäklaren kl tre. Fick ställa in min tid hos Yee-Chin. Hade behövt en timmas ryggbehandling men jag får ta det en annan gång. Just nu känner jag mig som ett popcorn som bara sväller och sväller i grytan, vill bara spricka och få ur mig all skit som ligger under ytan. Och ibland känner jag mig bara tom.
Nu ska jag inte vältra mig mer i självömkan,

Ha en härlig torsdagkväll!

//T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0