En glad nyhet

Igår fick jag ett glatt besked. Får flytta in i lägenheten redan 1a november med halva hyran betald! Kunde ju inte bli bättre.

Idag är jag fortfarande hostig och snorig men jag har ingen feber. Stannade hemma från jobbet idag så jag är pigg till jag ska jobba i helgen. Linda jobbar ju med oss på lördag så det ska bli riktigt roligt att jobba. Vi lär väl äta, fika, röka, fika, fika, röka och äta hela dagen =)
Nästa vecka ska jag börja rensa lite bland garderober och annat. Äntligen har E fått tummen ur och börjat kolla på lägenhet han med. En etta, bostadsrätt har han visst hittat. Den var jättefin.

Nu är det bäst att ta en promenad innan regnet kommer.

kram

//T
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0