11441:- fattigare...

Igår var det dags att gå på hockey. Vi blev hämtade av Anneli och Pelle strax innan tre. Pelle släppta av oss utanför Kinnarps. Det första vi gör är givetvis att rusa in i Sportsbaren och ta en öl. Sen hade vi världens roligaste kväll med massa skratt, öl, god mat på Sir simons och givetvis det allra bästa, HV vinst 6-4.

Idag följde jag med mamma in till K-rauta. Hon skulle kolla på lite badrumsmöbler. Sen passade vi på att gå in på Media Markt och kolla lite på tv-apparater. Lech hjälpte mig, jag fattade ingenting av vad han babblade om, bara att nicka och le. Köpte ingen dock, T har lovat att hjälpa mig med det. Han jobbar på en annan elektronikfirma...
Sen chansade vi på att EM var öppet på vägen hem och det var det. Så idag har jag köpt en ny soffa, ett soffbord och en byrå

 Soffan

Soffbordet

 Byrån

Tyckte jag fick mycket för pengarna faktiskt. Flytt är beräknad till 15 nov. Jippie!

Nu ska jag och Erik gå på promenad!

Kram

//T


Kommentarer
Postat av: cicci

Fina möbler du köpte =).

kram

2009-10-04 @ 17:10:05
URL: http://cizziandesson.blogg.se/
Postat av: Anna

Snygga möbler! Hoppas du kommer att trivas i din nya lägenhet!

Kram

2009-10-04 @ 19:51:05
URL: http://annaisismyname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0