Vad dålig jag är.

På att uppdatera den här bloggen, men det är väl för jag har ett så rikt och aktivitetsfyllt liv som gör att jag inte hinner ;) Nu har jag i alla fall mer eller mindre installerat mig i lägenheten och vi trivs jättebra, jag och vovven. Förra veckan var Linda, Jenni, mamma och Gunilla här på fika, även Annica gjorde ett litet inhopp och kollade läget. På fredagnatten jobbade jag och på lördagen var jag uppe "tidigt" och åkte med Linda och Maja till Huskvarna och handlade och gick på systemet eftersom jag skulle ha en liten inflyttningsfest på kvällen för några av mina härliga tjejkompisar. Det blev en lyckad kväll! Det var jag, Anneli, Linda, Annica och Alexandra. Sen blev det en liten tur till stan och en runda på Harrys och Sliver. Några av våra vänner skulle till O´learys och meningen var att vi skulle gått dit först men eftersom både mitt och Annelis ex skulle vara där valde vi att gå till just Harrys istället för att undvika alla känslor det skulle innebära att träffa dem. Lyckades inte hålla mig från Minttun den här helgen heller så jag blev lite mer onykter än jag räknat med. Men nu är det slut på krogen på ett tag, trivs bättre "hemma" med vänner, och nära och kära. Även om det är kul att träffa folk och dansa lite då och då.

I morgon kommer Angelica och Cicci hit på fika och på kvällen ska jag nog ta Svinsprutan. Det blir även mycket fix med huset, det ska ju städas och ordnas till de nya ägarna flyttar in. Det kommer nog innebära mycket blandade känslor.

Idag har jag och lillebror tagit med vår mamma till Soya eftersom hon fyllde år i fredags. Det var jättemysigt och gott som vanligt.

Nu ska jag mysa i soffan och kolla på tv.

Ha en bra vecka alla vänner!

//T

Bilder från i lördags 14/11

 Linda o Anneli har kul i min säng =)


 Snygga tjejer. Linda och Annica.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0