Mörkret är inte min vän

Idag har jag varit och tagit svinsprutan. Fick stå i kö i en timma i ösregn. Jag, E och Anneli stod inklämda under ett paraply så man var ju inte direkt torr när man väl kom in. Själva sprutan gjorde inte alls ont men nu, sju timmar senare, börjar det spänna i armen och jag känner mig lite hängig. När sprutan var avklarad åkte jag hem och lagade pasta med köttfärssås med en massa vitlök (mums) sen har jag bara suttit i soffan och kollat på tv med datorn i knät. Har chattat med en massa vänner och bekanta bara för att slippa känna mig ensam vilket jag gjort ikväll. Mörkret och regnet har alltid en negativ effekt på mitt humör och förstärkte därmed ensamhetkänslan. Ja, ibland tycker jag lite synd om mig själv ;-) Jag är i alla fall glad att jag har Aragorn, annars hade det nog känts ännu värre.
I morgon följer jag nog med mamma till stan en sväng och sen ska jag och Anneli åka och sola och efter det eventuellt kolla på hockeyn hemma hos mig. På fredag jobbar jag mina sex timmar för den här veckan, lagom.
På lördag blir det hockey med Anneli och kanske filmkväll eller något.
Nu ska jag lägga mig och kolla på antingen That ´70s show eller True blood.

Sov gott!

Kram

//T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0