Min vecka

Nu var det ett tag sen jag uppdaterade. I veckan som varit har jag jobbat förmiddag, då är jag inte riktigt människa. Fast denna vecka hade vi kort jobbvecka då vi var lediga på fredagen. Skönt, en tidig morgon mindre. Har inte gjort så mycket i veckan, är så himla trött på eftermiddagarna. Men i fredags var jag inne i stan en sväng och på kvällen var jag hemma hos Tobbe, Annica, Rasmus, Hugo och Nova. Vi tittade på Idol och drack vin. Det blev, som vanligt, en mycket lyckad kväll. På lördagen var jag med mamma, moster och mormor på kyrkogården och tände ljus för morfar, gammelmormor och gammelmorbror. Sen fikade vi på Malmborgs, räkmacka. Mums! När jag kom hem tog jag en promenad ner till jobbet med fika till tjejerna som jobbade. Stackars Angelica var inte alls pigg. Krya på dig, vännen!
Sen var det dags att gå hem och fixa till sig till Halloweenfesten. Hade så dålig fantasi att det blev en djävulsoutfit. Aragorn fick vara hos mamma. När jag anländer till festen är jag den enda som klätt ut mig!! Inte ens värden eller värdinnan var utklädda, dålig stil tyckte jag! Sen kom Ida och hon hade en liten kattoutfit så då kände jag mig inte så ensam. Senare på kvällen gick vi vidare till en annan fest där utklädnad var obligatoriskt så då fick alla bråttom att låna min vattenfärg och göra diverse ansiktsmålningar.
Den senare festen var ju sådär rolig. Riktig fjortisfest.

Idag har jag varit lite småbakis. Har varit uppe och hämtat nycklarna till lägenheten och kört dit lite småplock. Älskar min nya lägenhet!

 Vardagsrummet


  Sovrummet


  Köket


Min lägenhet och jag önskar säga att fikavänner eller bara en allmän påhälsning alltid är uppskattat. Flyttar in permanent om ca två veckor. Välkomna!

Nu ska jag ta en varm dusch och mysa i soffan med Djävulen bär Prada.

Kram //T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0