En helt vanlig tisdag

Idag sov vi länge jag och vovven. Sen gick det på halvfart hela tidiga eftermiddagen, min mage protesterade mot all kryddstark mat från igår så fikat med Cicci o Angelica fick skjutas upp, tråkigt nog. Känns som det är alldeles för länge sedan jag träffade mina härliga vänner. Sen har jag och E kört en massa grejer från huset och hit. Åkte förbi Vårdcentralen och konstaterade snabbt att grissprutan fick vänta. Det var världens längsta kö! Sen åkte jag och E hem hit och käkade pizza, det var skönt att kunna umgås med honom som en vän och känna att känslorna inte längre finns kvar. Sen kommer han ju givetvis alltid ha en plats i mitt hjärta eftersom han var en stor del av mitt liv men det kommer aldrig bli vi två igen, det känner jag. Är nog inte redo för ett förhållande än men vänner kan man aldrig ha för många av.
Efter pizzan slappade jag lite framför tv´n när Anneli ringer och frågar om vi ska gå en sväng med hundarna. Sagt och gjort, vi knallade ut med Aragorn och Aaron på en promenad i regnet men det var mysigt att ta en sväng med stumpan. Blir lätt lite ensamt om kvällarna och det är skönt att få något annat att tänka på än ensamheten.
I morgon blir det nog att jag tar sprutan om inte vaccinet tar slut, läste att så var fallet på många Vårdcentraler i kommunen. Sen åker nog jag och Annica och solar en sväng, var ju ett tag sen. Jag måste även åka in till Via dolorosa och diskutera när vi ska fylla i färgerna i tatueringen, den har ju läkt färdigt efter allt krångel (fick en allergisk reaktion som antagligen berodde på Helosansalvan) Förhoppningsvis sker det snart.
Spontanköpte hockeybiljetter till matchen mellan Hv och Skellefteå på lördag. Anneli skulle kolla om hon kunde följa med, annars finns det en plats ledig om någon vill hänga med.

Nu blir det fortsatt slapp i soffan med Mr John McClane i Die hard 2. Sexig är bara förnamnet för Bruce i de här filmerna. Yummy!

Kram på er!

//T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0