En fredag i mysets tecken.

Ikväll har jag haft myskväll med mamma, vi åt pizza, mös i soffan och kollade på Idol. Jag gick hem innan "finalen" och "råkade" hamna hemma hos Tobbe och Annica. Där bevittnade vi hur Reza fick åka hem, inte för jag bryr mig nämnvärt. Tycker det är roligare att titta på uttagningarna och se alla människor utan självdistans göra bort sig totalt. Fast om jag måste välja är ju Calle min stora favorit, en sån ödmjuk och underbar kille med en kanonröst! Men jag tror Erik tar hem titeln som årets Idol. Det blev en mysig fortsättning på kvällen med lite skitsnack och en smaskig martini.

I morgon ska jag eventuellt träffa Linda på dagen, ta en promenad med Annica och på kvällen blir det ju hockey med Aet. Vi jagar skjuts till och från hockeyn så vi kan ta en öl i periodpauserna, så om någon känner sig manad.... =)

Nu ska jag äta upp resterna av min pizza och kolla på Rock of love.   

Kram

//T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0