Brist och överflöd.

Dålig uppdatering igen... Har jobbat eftermiddag i veckan. Så tråkigt. Har varit en relativt händelselös vecka men framåt fredagen såg det genast lite ljusare ut, var ledig då så det blev lite pyssel i lägenheten. Kvällen spenderades hos Anneli där vi samlades hela gänget (Marie, Martina, Emelie, Stina, Helena, Alex och jag o Anneli då förstås) för att avnjuta varandras sällskap och diverse spel. Blev mycket skratt, lite vin och en allmänt supertrevlig kväll. Åkte hemåt runt halv tolv, kollade lite tv innan det var dags att krypa ner i sängen. 06:00 ringde klockan på lördagmorgonen och det var dags att bege sig till jobbet. Det var sega tretton timmar, som tur är hade jag ju Jenni att umgås, fika och prata med.
Efter jobbet bar det raka vägen hem till soffan för lite hederligt lördagsmys. Mysbyxor, lite lördagsgodis och tv. Aragorn fick ett ben att smaska på. Mysigt om än lite ensamt...

Idag skulle jag bl.a montera ner sängen men hittar inte insexnyckeln. Jenni kommer förbi med hästkärran i morgon så vi kan flytta de tunga, stora grejorna (blev lovad hjälp med det i helgen av en viss person men icke....) Hon är för gullig, söta Jenni.
I morgon och på tisdag är jag ledig, jobbar extra ons-tors, natt fre, ledig lördag! Då blir det invigning av nya lyan så ni som inte har några planer på lördag är varmt välkomna =) Hittills verkar det bara bli tjejer så lite karlar kan behövas för att jämställa östrogennivån, XD.

Nu ska jag göra en kryddig kasslergryta, sen sätta in lurarna i öronen och blåsa skallen ren med lite Ac/Dc, Metallica, Volbeat o annat medan jag går en lång powerwalk. Behöver verkligen komma i form nu både kroppsligt och själsligt.

Kram//T

 Piffat lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0