Trött!

Sitter i soffan och myser och kollar på Sex and the city, är jättetrött fastän jag sovit länge och inte gjort särskilt mycket idag. Har varit ute med hundarna, städat och lagat lite mat. Sen har det varit soffläge nästan hela kvällen medan jag kollat på La ink, min "pojkvän" Bret Michaels i Rock of love och en massa Sex and the city. Lagom stressig dag =)
Har nog fortfarande lite mycket i huvudet efter helgens flytt men det blir väl bättre så småningom. Det är skönt att vara ledig i veckan och bara gå här hemma i min ensamhet och rensa hjärnan lite, tycker det är jättehärligt att vara hemma själv ibland. Kan inte låta bli att tänka på pappa i den där hemska lägenheten. Hoppas vi hittar en i närheten så skulle det kännas mycket bättre. Mamma är ju inte heller på topp just nu och det är väl förståeligt.

Igår var vi på bio med Micke, Anneli och Henke, vi såg Wolverine-the origins, den var helt okej. Sen var vi uppe hos Micke och Anneli och grillade och spelade Buzz, Danne kom en liten sväng med. Det var en mysig kväll på det hela taget.
Emil har rotat fram min gamla video och ligger uppe och kollar igenom gamla filmer, han är ju rolig min lilla karl.

Nu ska jag gå med hundarna och gå och lägga mig tror jag...

Kärlek

//T


Min nästa tatuering =)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0